15 augusti 2011

Första gången med min Menskopp - del 3

Och historien fortsätter...

Nu är det natta och då ska det sovas. Med min menskopp. I snippan. Inte på kudden. Så kära är vi inte än. Inte riktigt överens än heller faktiskt även om jag måste medge att det är otroligt smidigt med en menskopp. Och mycket toa-besöks-sparande. Men meckigt att få i och ur utan att bloda ner allt. Övning min vän. Övning.

Så här gör man

Bara för att jag inte är helt säker på min menskopp och om jag verkligen satt in den rätt så tar jag en binda också. Bara för att vara riktigt säker på att inte bloda ner hela sängen. Näää... Jag litar inte på menskoppen än och bindor är mina vanliga mensskydd på natten eftersom jag är en riktig sjusovare. Såå länge ska man inte ha en tampong inne som jag sover.

Ännu ett skäl för att använda menskopp? Passar bra till sjusovare.

God natt Menskoppen!


Ja men då går vi och lägger oss då. Jag och min menskopp. Men extra skydd i form av en binda. Kanske ska ta ett trosskydd istället? Nä. Inte än. Som sagt. Litar inte på den lilla koppen så vi kör med en binda.

God Natt Menskoppen. Håll tätt nu för här kommer det att rullas runt i sänghalmen!

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan