5 februari 2010

Tillfällig förvaring av begagnad binda

Jag hade kompisar hemma i min första lägenhet som hade en mikroskopisk toalett.
Rakt framför toastolen var väggen med ett element på en armlängds avstånd.

Av någon anledning lade jag min begagnade binda på elementet medan jag gjorde det jag skulle. Givetvis glömde jag kasta den när jag var klar så där låg den. Röd och blodig. På elementet.

När kompisarna gått hem, de hade givetvis varit på toan under tiden de var hemma, var det dags att byta igen. Och då såg jag den!! Den blodiga bindan på elementet!

Hade de INTE sett den?? Klart de hade men ingen sa något. Faan va pinsamt!

Jag la aldrig bindor på elementet igen...

Tack Levana för din story. Pinsamt värre men jag kan inte låta bli att undra... Varför inte kasta den på en gång? Kanske toan var så liten att papperskorgen inte fick plats?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan