23 februari 2010

PMS-häxor kräver choklad!

Egoina kör en liten tävling på sin blogg där man kan vinna en chokladfontän och det måste ju vara varje kvinnas dröm att ha en sån!

Speciellt under de där dagarna då PMS:en härjar som värst och vi blir förvandlade till monster!
Familj och kompisar får hålla sig så långt undan som möjligt för att slippa få sig en avhyvling helt utan egentlig anledning. Stackarna!

Eller va fan... De får väl för i helvete skylla sig själva om de kommer med idiotiska kommentarer och fåniga grejer jag inte är ett jävla dugg intresserad av när jag doppar min banan i smält choklad! #%-¤/#!!!!!

Jag skickade in ett bidrag jag med. Gillar choklad! Och att doppa godsaker i varm, smält, mumsig mörk choklad för att sedan suga av eller bita tag i och kladda med... Mmmmm... Me like!


Chokla gör en go & gla!
PMS-häxan doppar i sin fontän så hon slipper sitta i karantän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan