15 mars 2011

Kinesiskt teamwork

Kajsa berättar här om en grej som hände henne en vacker dag när hon i godan ro skulle på toa innan lunch.

"Jeff, Lollo, Manne och jag skulle äta lunch på en kinarestaurang förra helgen. 
Vi beställer mat, jag är ashungrig och drar in på toan för att inget ska störa mig under den goda lunchen. Okej? Jag öppnar dörren till toan. 

Det första jag hör är någon skrika:
”Oohh Noooo, Nooo-NOO!!”

Det första jag ser är en gammal rynkig kinesröv som står framför speglen (ser även spegelbilden) jämte står en typ 20-årig kines och hjälper den gamla med det hon håller på med ???

Jag drar ut snabbt som fan medans den unge kinesen skriker. Efter några minuter försöker jag mig på toan igen. Det var då fick jag svar på vad dom höll på med. Dom bytte gamlingens binda. Den låg i papperskorgen röd och fin."

Det kan man kalla teamwork! Av den intimare sorten.

Saxat från Emmas blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan