25 juli 2010

Sexigt i havererad säng

På en säng med tre ben...

”Jag var hemma hos en kille och då jag hade mens var det uttalat att vi bara skulle mysa. Men i stundens hetta så bestämde vi oss för att ignorera att jag blödde. Jag hade en tampong inne och även om han föreslog att jag skulle ta ut den och lägga den på hans nattduksbord (usch) så tyckte jag inte det.

Jag kom istället på den briljanta idén att vi väl kunde köra fast tampongen var inne. Jag tänkte uppenbarligen inte alls!

Sagt och gjort, han pressade på och till slut kändes det bra. DÅ, helt plötsligt, brakar hela sängen!

Min kille reste sig upp och lyfte på sängen medan jag uppsökte en toalett och frenetiskt började min jakt på tampongen som var som försvunnen. Tårögd och utan resultat kom jag tillbaks in i sovrummet – där killen stod med sängen på högkant och skruvmejseln i andra handen för att mecka bort de övriga benen på sängen. När vi sedan la oss igen var det ingen av oss som sa ett ljud. Så där låg jag, på golvet, med en arg kille och en tampong upptryckt i vad som kändes som magen.

Behöver jag säga att så fort jag hörde att han somnat, så drog jag? Och ja jag fick till slut, med mycket kraft, ut tampongen.”

/ Sarah, 19

Saxat från Veckorevyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan