13 juli 2010

Grundlurad av glädjeflicka!

Jon var en ensam man som bodde på en ö. Varje gång han körde över bron till fastlandet sa han:
- Jag heter Jon och kör över bron.

En lördagskväll åkte Jon in till fastlandet för att hitta en glädjeflicka för natten. Han var på ett populärt danshak och det dröjde inte länge förrän han träffat en mycket trevlig och attraktiv dam som han dansade med och som sedan följde med honom hem för lite kul i sänghalmen. När de körde över bron sa Jon:
- Jag heter Jon och kör över bron.

Väl hemma hamnade de snart i säng och kvinnan sa:
- Jag har Tant Röd på besök men det finns ju ett hål till.

Jon tyckte det lät som en bra idé så de satte igång med sina nattliga aktiviteter helt enligt Jons plan. Efteråt var båda mycket nöjda och damen bad Jon att skjutsa hem henne vilket han gjorde. På bron sa Jon i vanlig ordning:
- Jag heter Jon och kör över bron.

Kvinnan svarade:
- Jag heter Kjell och är utklädd ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan