25 januari 2013

Tampongtjejen - Jag vill bli berömd!

Det var inte bara jag som höll på att kräkas av Giovannas äckliga lilla vadslagning om att blir rik och berömd genom att suga av en begagnad blodfylld tampong. Twitterflödet svämmar över av tweets om just henne. Det snackas, mens, blod och avsugna tamponger. Och världen rasar över hennes påhitt att bli rich and famous genom att suga på den där blodiga tampongen. Jag fascineras över hela idén. Bara tanken på att komma på att göra en sån grej. Var kommer den ifrån?

"Hey, jag vill be berömd och gå på gratisfester med kändisar. Hur ska jag bete mig för att få göra det? Jag vet! Jag suger av en tampong och lägger upp filmen på YouTube!"

Och det var precis vad hon gjorde. Berömd blev hon men kanske inte av rätt anledning. Hon kommer forever att vara känd som  The Tampon Girl. Hon som slog vad med en polare för att bli känd och sörplade i sig sin egen mens. Och är stolt över det!


De flesta andra tycker det är äckligt. Och det gör faktiskt jag med men jag har i och för sig hört talas om andra som smakat på sin egen mens och det är inte lika konstigt tycker jag. Smaka liksom. Smakar det som vanligt blod? Jag vet faktiskt inte för jag har aldrig slickat på mig själv när jag har mens. Så vig är jag inte och att ge min använda tampong en avsugning har jag aldrig tänkt på. Men när jag sett den här videon så har jag inget behov av det.

Tampongtjejen har 9 000 följare på Twitter och 196 000 på Facebook. Nä minsann. Nu när jag tittar efter så har de blivit fler där. Hon har idag 203 000 prenumeranter på fejjan. Not bad. 7 000 fler än igår. Det är tydligen inte bara jag som fascineras av att folk gör vad som helst för att bli kända och jag undrar bara...

Varför då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan