23 januari 2013

Giovanna Plowman - The Tampon Girl



Nu är det officiellt. Jag har nyss kollat på det absolut sjukaste och äckligaste jag sett någon gång tror jag. Det var så äckligt att jag satt här framför datorn och höll för munnen i fall om att det skulle komma en kräka farande. Synd att få den på tangentbordet... Men jag kunde verkligen inte låta bli att se den här videon som trendar överallt på internetz. Kunde inte hålla mig alls. Jag var tvungen att kolla trots alla varningar om äcklet som strax skulle utspela sig på min dataskärm. Äckligt fascinerar och Curiosity Killed the Cat.

Jag snackar alltså om en tjej som suger av en tampong. På riktigt. SUGER AV en riktigt överfylld, blodig tampong med såna där klumpar av blod på. Till och med tampongsnöret är blodigt.
Jag har inget emot att skoja om mens för jag tycker det är en helt normal sak som jag vet att många tycker är hemskt pinsamt. Här skojas det om mens, tamponger och menskoppar för att lyfta bort pinsamheten och det skämmiga med just mens.

Men att ta det så här långt är definitivt att överdriva. Jag menar, suga av en blodig tampong?! Det är inte roligt. Det är faktiskt riktigt, riktigt äckligt. Och det tycker tydligen Giovanna Plowman, som numer också går under namnet The Tampon Girl, också för hon kräks när hon är klar. Men hon drar alltså ner brallan, letar en stund efter tampongsnöret, hittar det och drar ut den blodfyllda tampongen ur mufflan. Sedan dinglar hon med den framför kameran och bara att se en blodfylld dinglande tampong på skärmen får mig att må lite illa när jag vet vad som komma skall.

Hon samlar mod länge, laddar med ett glas vatten och...

STOPPAR DEN I MUNNEN!

Inte en gång, inte två gånger. Inte tre gånger. Utan FYRA gånger! Och verkligen suger av den. Ungefär som man suger på en klubba. Eller en Plopp (jag älskar Plopp!) med fyllning i. Du vet, riktigt suger och smaskar för att få ut allt det gottaste som gömmer sig inuti chokladen innan man tuggar i sig resten och bara njuuuter av den himmelska smaken. Men nu snackar vi alltså om en tampong. En stor (tror det är en Super) tampong så full av blod att det inte får plats mer. Ja, tampongen är faktiskt översvämmad av mensblod.

Jag måste varna dig för att kolla på den här videon. Den är verkligen kräkframkallande och äcklig. Jag skojar inte om det. Äckligt. På riktigt.



 
Du kunde inte hålla dig fast jag varnade dig? Mår du dåligt? Kräksjuk? Men visst är det fascinerande att man inte kan hålla sig från att kolla fast man är varnad?

Den här tjejen är nu inte bara ett internetfenomen efter bara tre dagar och sjukt nöjd med sig själv efter sin prestation på YouTube, där videon plockades ner på grund av stötande innehåll, hon är också ett MensMonster personifierat. Eller är hon rentav en vampyr? För i så fall är det ju helt normalt att suga av en tampong. 

Hon sög alltså av den där tampongen för att hon slagit vad om det. Vad priset var är lite oklart men berömd är hon i alla fall. 137 000 följare på Facebook på EN dag. Inte mycket sämre på Twitter heller. 9 000 följare där.


Tänk att somliga gör precis vad som helst för att bli berömda...

1 kommentar:

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan