8 januari 2013

Regnskogen är skövlad!

Jag höll på att leta ihjäl mig efter tampongsnöret idag nere i den lurviga och extremt snåriga regnskogen som tydligen odlas. Det är hårigt. Jag letade både framåt och det var faktiskt leta skönt att leta där. Hittade minsann till min lilla klitoris bland allt hår och det var så skönt att jag helt glömde bort vad jag egentligen höll på med för en stund. Mmmm...Ohhh... Ahhhhh!!!!!!

Efter det sköna och en liten vilopaus för återhämtning fortsatte letandet bakåt i snårskogen och jag var helt övertygad om att jag hade en tampong där inne i min snippa men vart har snöret tagit vägen? Det är dags att byta plugg. Hmm.. Ska jag kamma lite kanske? Eller kanske rent av skövla hela regnskogen? Men... Vinterpäls är rätt skönt att ha det också men inte om jag ska behöva trassla in fingrarna i allt hår för att hitta ett stackars tampongsnöre.


 Nä, nu får det vara nog. Könshåret hinner växa ut till en ny regnskog innan jag vet ordet av så nu åker det. Fram med saxen och friserar. Jag vill faktiskt inte skövla alltihop. Lite hår är fint att ha lagom svensk som jag är.

NU hittar jag tampongsnöret! Och har en prydlig liten tofs har jag också på helt rätt ställe. Fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan