28 januari 2012

Totalt osmakligt! Eller?

Jag snappade upp det här inlägget skrivet av signaturen Omtänksam på ett forum någonstans i världen och det var så äckligt så jag måste fråga om fler gör så här för det här har jag aldrig hört talas om. Eller ens kommit på tanken att göra. 


 "Är de någon mer som får typ såna där blodklumpar på tampongen? Jag får såna ibland och  smakade på en sån en gång och sen dess gör jag det varje gång jag ser såna på min TAMPONG.  Någon mer som gör det?"
 
Det lustiga är att så sent som här om dagen läste jag i tidningen att fler och fler nyblivna mödrar faktiskt sparar, tillagar och äter upp sin egen moderkaka efter att de fött barn så det här kanske inte alls är så märkvärdigt eller konstigt som jag inbillar mig?
 
Ja, vad ska man säga? Naturligt? Fler som provsmakat på sina rester?  Lika vanligt som att pilla näsan och  käka snorkråkor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan