30 april 2011

Mens och sex funkar fint.

"- Fan att det är så omständigt att köra i 2:an, annars hade jag tagit dig som fan nu.

Japp, den kommentaren kläckte min karl ur sig imorse när vi låg kåta och gosade i sängen. Skönt att ha hittat någon som är lika grov i käften som jag!

Jag har mens nu, så hela förmiddagen har vi gått och gnidit oss mot varandra och suckat över att vi inte kan knulla. Men efter att ha kört några matcher DoA på Xbox och med mantrat ”vinnarn får ligga”, hamnade vi tillbaka i sängen lättklädda. Han skedade mig och smekte mig, och tillslut på något vis låg vi och hade ett fullbordat knull. Sperma och mens i en salig blandning.

Och min mens? Japp, mens har jag. Och tampong. Tampongen som lade sig på snedden läääängst upp i fittan. Det var ett jävla meck att få ut den!"

Montana berättar från sin blogg som handlar om det vi alla tänker på hundra gånger om dagen men inte pratar om lika mycket. Sex. Och det går att ha sex fast man har mens. Inga problem alls. Bara lite kladdigt. Kanske.  ;-)

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha "Läääängst upp..."

    Vafan du måste väl ha känt att den var där när ni körde igång? hahahaha

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Man kan ju tycka det. Eller att hon kom ihåg att hon faktiskt stoppat in en tampong.

    Men... Nöden har ingen lag. ;-)

    SvaraRadera

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan