1 mars 2010

En bindas vara. Eller inte?

Fyra unga tjejer åkte på kryssning till Kiel. Tralallalaallala!

Vi träffade ett gäng på 20 lumpargrabbar som gärna bjöd oss på drinkar. Man kan säga att det blev en riktigt blöt kväll.

När vi vaknade i hytten på morgonen dagen efter var vi fortfarande ganska runda under fötterna. Av naturliga skäl. Vem sover på en kryssning??

Kompisen går in på toan och gör sin morgonritual. Kommer ut igen och klär på sig sina kläder. Vi går av båten och driver runt på stan i några timmar. Kompisen behöver gå på toa.

Ett vrål hörs från toaletten:
- Men vad fan?!!

Kompisen kommer ut och berättar att hon har lyckats sätta bindan UTANPÅ trosorna OCH upp och ner! Ni kan ju tänka er hur resten såg ut.

Först då kläcker en av de andra tjejerna ur sig:
- Ja, jag såg det i morse men jag trodde att du skulle ha det så.

Öööhhhh??? Hur tänkte du nu?


Southern Belle har skickat in den här historien. Jag skrattade så jag fick kramp i magen när jag läste den!

TACK för Dagens Garv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan