7 mars 2010

Är det inte det ena så är det det andra.

Norpan har skickat in det här historien. Kunde varit pinsamt om någon sett det hela men nu är det bara roligt! Och enormt blodigt!

Jag satt på toaletten och drog av lite toapapper för att snyta mig. Efter itaget med snytningen känner jag att det känns konstigt i näsan och sekunden efter forsar näsblodet!

Precis då inser jag att jag tagit det sista toapappret för att snyta mig. Åh nej!!

Jag kniper om näsan med fingrarna för att täppa till näsblodet som sprutar ur näsan och ställer mig upp så jag ska nå till badrumssskåpet där jag har mer toapapper.

Mitt i allt detta har jag givetvis glömt att jag har mens. Jag blöder mycket så resultatet blev mens som forsar i stil med Niagarafallet rinnandes nerför benen, en rejäl sjö av blod på golvet och näsa och händer fulla med näsblod.


Det såg nog mycket värre ut än vad det var och det var ju tur att ingen såg mig!

Det måste sett ut som om någon blivit mördad där inne. Minst sagt.

Mensblod på golvet, näsblod i ansiktet och på händerna. Blod överallt!





Ja, är det inte det ena å är det det andra och i det här fallet... Båda samtidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan