5 november 2010

Vinn Musplugg för 300 spänn!

Wiihoooo!!

Hittade en tävling på Facebook där man kan vinna tamponger för 300 spänn!
Eller vad man nu vill ha för något. Det finns allt för den underbara musen när det är dax för Lingonveckan! 

Ragga Fans & Vinn Musplugg!

Det handlar om att ragga Fans till TampongShopens fan-clubFacebook. Hur svårt kan det vara? Jag är tjej, jag behöver musraketer och jag känner fler som mig.  Klart jag är med. :-)

Hääääng på du med vettja!

Tävlingen är öppen ända till nästa torsdag så än är chansen stor för vinst. Kör på!

2 kommentarer:

  1. Kul att se uttrycket Musplugg på internet. Tror det var jag som kom på det namnet när jag namngav musplugg.se till en kund som sålde mensskydd.

    SvaraRadera
  2. Det är ju askul!
    Musplugg, musraketer, musmissiler... Finns säkeert många fler men musplugg är lätt favoriten. :-)

    SvaraRadera

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan