8 november 2010

Dåligt skydd för både lingonvecka och aniktsrodnad

Kårpuben, Eskilstuna

Två tjejer ~25, står i kö inne på toaletten och väntar på att en toalett ska bli ledig. En tjej ~20 står och bättrar på sitt smink i en spegel. Tjej 1 i toakön börjar att se olycklig ut.

Tjej 2: Vad är det för fel?
Tjej 1: Jag fick precis mens och jag har inga tamponger…
Tjej 2: Oj, det var ju inte så bra!
Tjej 3 (som har tjuvlyssnat på samtalet): Jag har en kondom!

De två andra stirrar förvånat på henne. Tjej 3 börjar inse vad hon sa och rodnar.

Tjej 3: Nej…det har jag inte…varför skulle jag ha en kondom med mig…
Alla tre tjejerna tittar åt varsitt håll och låtsas som att det regnar.


Än en gång har Majsan varit och norpat lite kul på Tjuvlyssnat.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan