28 oktober 2010

Blodiga Halloweenkostymer

Då var det dax för det årliga Halloweenfirandet!

Fester med blod, spindlar, zombies och grymt läskiga teman och en prefekt anledning till att klä ut sig. För det är ju lite roligt även om de flesta säger att det är töntigt med maskerad. Men det tycker de egentligen inte och Halloween är en perfekt anledning att maska detta faktum.


Förra året var jag den läskiga 'Spiderella'. Jag hade en jätteperuk med spindlar och spindelnät som hårpynt och en orange sönderriven klänning med spindelnätmönster. Ansiktet sminkade jag 'skitigt' och målade en jättestor spindel över ena ögat. Creepy var det och jag skrämde livet ur kompisarna som hade spindelfobi!

En annan gång var jag den blodige kocken från helvetet. Trasiga kockkläder, full med blod och en köttyxa genom skallen. Hahaha! Visst är det roligt?!


Vad ska du klä ut dig till? Själv tror jag att jag kör jag på Dracula-temat och kanske festen jag ska på är ett tea-party? Med annat än te i tekoppen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan