13 september 2010

Tampongproblem

Välja rätt storlek på tampong. När ska man byta? Vart ska den in? Och vilken sort ska man använda?

Uppsnappade kommentarer:

- När jag skulle dra ut den kändes det som att hela mitt underliv skulle följa med.

- Är du säker på att du stoppat in den på rätt ställe?

- När jag drog ut tampongen gjorde det ont.
- Lät du den vara i tillräckligt länge? Försöker man dra ut den innan den har blivit tillräckligt "full" kan det göra ont.

- Jag satt på toaletten. Testade en gång till igår, och då gick det bättre när jag stoppade upp den. men det gjorde fortfarande jätteont när tog ut den.

- Hur tar du ut den då? Drar du fort? Hur länge låter du den sitta i? Den ska ju sitta i ett par timmar, och så får du dra långsamt, superlångsamt om det känns obehagligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan