10 januari 2011

God Fortsättning!

Jag har varit riktigt slarvig med bloggandet den sista månaden. Skitdålig rent ut sagt! Kan varken skylla på PMS, mensvärk eller att jag varit utan roliga historier att berätta. För det finns massor! Och det är ju tur annars skulle den här bloggen inte ens finnas. Tack till alla er som skickat in era roliga och ibland riktigt, riktigt pinsamma historier. Mycket är kul och det är tydligt då jag sett Sylt i Trattens historier dyka upp på större humorsajter. Stulna rakt av! Men det bjuder jag på. :-)

Så... För att börja året så önskar jag dig ett riktigt Gott Nytt År! Hoppas alla dina drömmar besannas, rikedomen välter in över dig, du blir hälsan själv och att kärleken flödar. Glöm inte att du ska ha kul också. :-)

Och här får du något att skratta åt...

Hur vet man om en blondin har haft en dålig dag på kontoret?
- Hon har en tampong bakom örat och letar förtvivlat efter sin penna.

// Majsan

Ps... Sylt i Tratten finns på facebook oxå. Med lika lite aktivitet där som här den senaste tiden. Nytt åt, nya tider & mer roliga historier!
Hitta in till oss här: facebook.com/SyltiTratten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hjärtligt Tack för ditt inlägg, din roliga historia och din spontana kommentar.

Välkommen tillbaka för mer kul att läsa och titta på!

// Majsan